I don’t like when people get aggravated if someone talks about something to much. Like if someone posts about their relationship and how happy they are… Why do you have to make a rude comment that it’s “annoying”.
You have no idea what everyone’s back story is and what they’ve been through,
So if someone’s happy, you better fucking let them be happy. And if you don’t like it they invented an unfollow button for a reason. But there’s no need to be rude to someone who is happy.

two-sticks-and-a-rock
lychgate:

go0fnugget:

ba614:

THIS IS A PICTURE THAT SOMEONE TOOK WHO WORKS ON AN OIL RIG IN TEXAS.HE WANTED TO GET A SHOT OF THE LIGHTNING THAT WAS FLASHING BY. HE WAS UNAWARE OF THE TORNADO UNTIL THE LIGHTNING ILLUMINATED IT.This has been called a one-in-a-million photo; taken south of Ft. Stockton, Texas.

This is amazing.

the two look like theyre having a conversation

lychgate:

go0fnugget:

ba614:

THIS IS A PICTURE THAT SOMEONE TOOK WHO WORKS ON AN OIL RIG IN TEXAS.

HE WANTED TO GET A SHOT OF THE LIGHTNING THAT WAS FLASHING BY. 
HE WAS UNAWARE OF THE TORNADO UNTIL THE LIGHTNING ILLUMINATED IT.

This has been called a one-in-a-million photo; taken south of Ft. Stockton, Texas.

This is amazing.

the two look like theyre having a conversation

jayjanix

jayjanix:

Do you know what scares me to death ? The fact that people can bring up a random person and so nonchalantly say “oh I used to be best friends with them” or “yeah we dated for a year” as if it was nothing. Because at one point this person was a huge part of your life and now your able to just look at the relationship like it was no big deal. And it scares me because I don’t want to be that person someone used to be best friends with, or that person someone dated for a year.

Do you know what scares me to death ? The fact that people can bring up a random person and so nonchalantly say “oh I used to be best friends with them” or “yeah we dated for a year” as if it was nothing. Because at one point this person was a huge part of your life and now your able to just look at the relationship like it was no big deal. And it scares me because I don’t want to be that person someone used to be best friends with, or that person someone dated for a year.

jayjanix
jayjanix:

jayjanix:

I normally don’t promote things but this is actually really cool and definitley an app to get.. Just if you ever are laying in bed bored at night like me every night hahah.. But it’s an app that promises free apps and gives you point for downloading them.. They’re all free and you need to download and open them for about a minute then you can delete it.. But if gives you free things with the points you earn.. You seriously could earn $100 just by downloading apps an deleting them.. Idk I think it’s awesome.. If you wanna try here’s the link http://featu.re/TJXUPG and you can use TJXUPG as the referral code to get an extra 50 points

I’m sorry I keep reblogging this i just am a broke college student and know there are many more out there like me lmao so it really is helpful!! Just by downloading free apps I’ve made $20 in Starbucks cash lol yes I am the typical white girl

jayjanix:

jayjanix:

I normally don’t promote things but this is actually really cool and definitley an app to get.. Just if you ever are laying in bed bored at night like me every night hahah.. But it’s an app that promises free apps and gives you point for downloading them.. They’re all free and you need to download and open them for about a minute then you can delete it.. But if gives you free things with the points you earn.. You seriously could earn $100 just by downloading apps an deleting them.. Idk I think it’s awesome.. If you wanna try here’s the link http://featu.re/TJXUPG and you can use TJXUPG as the referral code to get an extra 50 points

I’m sorry I keep reblogging this i just am a broke college student and know there are many more out there like me lmao so it really is helpful!! Just by downloading free apps I’ve made $20 in Starbucks cash lol yes I am the typical white girl